Ads

antiwrinkle balm

From Day to Night with Cura Naturale!

9:56 π.μ.toniamakeupdiaries

Κορίτσια μου τι κάνετε; Επιτέλους κοντεύουμε στην Άνοιξη, η διάθεση έχει ανέβει στα ύψη και αφού ο ήλιος είναι σύμμαχός μας και μας χαμογελάει, τι πρέπει να κάνουμε; Να του χαμογελάσουμε κι εμείς! Και φυσικά να πάρεις τον καλό σου, την κολλητή σου, τη μαμά σου ή την αδελφή σου και να βγείτε βόλτα για καφέ, shopping ή απλά περίπατο! Έχουμε τόσα όμορφα μέρη!

Να μη ξεφεύγουμε όμως από το θέμα μας, γιατί εδώ σήμερα είμαστε να μιλήσουμε για ομορφιά, και πιο συγκεκριμένα για περιποίηση του προσώπου και της επιδερμίδας μας! Και είναι ένα πολύ καλό timing αν την έχεις παραμελήσει όλο το χειμώνα, σιγά σιγά να την επαναφέρεις, να της δώσεις τη λάμψη που της λείπει, να την ενυδατώσεις ή απλά να αντικαταστήσεις τα χειμωνιάτικα και πολύ βαριά προϊόντα σου με καινούργια πιο ελαφρά!

Για αυτό είμαι εγώ εδώ, για να σου προτείνω σήμερα 3+1 προϊόντα προσώπου και σώματος, που είμαι σίγουρη, όχι απλά 100% αλλά πολύ παραπάνω, πως μόλις τα δοκιμάσεις και σε αγγίξουν με το μαγικό τους ραβδάκι, θα σε μαγέψουν και θα αναρωτιέσαι που ήταν τόσο καιρό!



Πρόκειται για τα χειροποίητα προϊόντα της Cura Naturale, τα οποία περιέχουν φυτικά εκχυλίσματα σπάνιων και πολυδύναμων φυτών, αιθέρια έλαια υψηλής καθαρότητας, ενεργά συστατικά και πολλά άλλα που η φύση μας παρέχει απλόχερα. Ευτυχώς, η αγάπη για το χειροποίητο, που έχουν η Βασιλική & η Μαρία είναι μεγαλύτερη από αυτή της χημείας, που σπούδασαν και σήμερα, έχουν να μας προσφέρουν μερικά από τα καλύτερα προϊόντα περιποίησης σε πολύ προσιτές τιμές και αναγνωρισμένα από Beauty editors πολλών περιοδικών!

Πλέον και δικά μου αγαπημένα, αφού με έχουν ενθουσιάσει και έχουν μεταμορφώσει την επιδερμίδα μου. Και δεν υπερβάλλω καθόλου! Συγκεκριμένα η κόρη μου κάθε μέρα χαϊδεύει την επιδερμίδα μου μου λέει: "Μαμά πως γίνεται να έχεις τόσο απαλό δέρμα;"! Ναι το δέρμα μου έχει μεταμορφωθεί. Λάμπει, έχει αποκτήσει ελαστικότητα, είναι φωτεινό, καθαρό......θα σας τα πω όμως αναλυτικότερα παρακάτω.

Επίσης ένας ακόμη λόγος που κάνει αγαπημένη μου αυτή την εταιρία είναι πως το κάθε προϊόν έχει το δικό του όνομα και θα το δεις και παρακάτω στην περιγραφή. Ιταλικές λέξεις έρχονται και δένουν ιδανικά με τα συστατικά και τις ιδιότητες του κάθε προϊόντος! Έξυπνο, πρωτότυπο και δημιουργικό! 

Αυτό είναι μία special έκδοση με τα 4 best seller προϊόντα της εταιρίας! Κυκλοφορεί σε περιορισμένη έκδοση και μπορείς κι εσύ να το αποκτήσεις με έκπτωση εδώ: https://goo.gl/MqqGUR



Το πακέτο περιλαμβάνει: ορός νυκτός, κρέμα προσώπου, ορός ματιών και βάλσαμο σώματος, όλα σε κανονικό μέγεθος. Ένα εξαιρετικό πακέτο, πολύ προσεγμένο, ιδανικό ακόμη και για δώρο. Με minimal σχεδιασμό και αναλυτικές πληροφορίες στο εσωτερικό για το κάθε προϊόν.



Και μόλις χρησιμοποιήσεις τα προϊόντα, σου μένει και το κουτί ως αποθηκευτικός χώρος για τα καλλυντικά σου (έχω τρελό κόλλημα με συσκευασίες και κουτιά)! Πάμε να τα γνωρίσουμε ένα - ένα;

SEGRETO - Συσφικτική κρέμα προσώπου

Ένα μικρό θαύμα θα το χαρακτήριζα! Περιέχει καστορέλαιο, συνένζυμο Q10, έλαια ylang - ylang, γιασεμιού και πορτοκαλιού. Μυρίζει πολύ όμορφα χάρη στα παραπάνω έλαια, που περιέχει. Είναι λευκή και η υφή της μέτρια, ούτε πολύ παχύρρευστη αλλά ούτε και υδαρής. Τόσο όσο για να απλώνεται εύκολα και να απορροφάτε ιδανικά.



Αυτό που με εντυπωσίασε περισσότερο σε αυτή είναι το γεγονός πως ξεκινάς να απλώνεις την κρέμα, απορροφάται σε χρόνο dt και ταυτόχρονα το χέρι αρχίζει και βρίσκει αντίσταση στο δέρμα σαν να κολλάει. Νομίζω πως αυτό οφείλεται στην άμεση ελαστικότητα που προσφέρει στο δέρμα. Τη θεωρώ εξαιρετική για γυναίκες που έχουν ανάγκη από ελαστικότητα στο δέρμα τους. Η αίσθηση αυτή του να κολλάει το δέρμα σταδιακά μειώνεται μέχρι που το δέρμα μένει λείο, απαλό σαν βελούδο. Με αυτή την κρέμα είναι που λέει η μικρή μου πόσο απαλό δέρμα έχω.



Την αγαπώ, είναι από τις πιο ωραίες κρέμες που έχω φορέσει, με καλύπτει απόλυτα, σας τη συστήνω ανεπιφύλακτα, ανεξαιρέτως του τι επιδερμίδα έχετε γιατί δεν είναι βαριά σαν κρέμα ή λιπαρή. Νομίζω ταιριάζει σε όλες. Δοκιμάστε τη!

Shop - Segreto: https://goo.gl/8GUAEa

FRESCO - Ορός ματιών

Ένας ορός ματιών σε μορφή gel, που περιέχει έλαιο argan, βιταμίνη Ε, αλόη, έλαιο δενδρολίβανου κα. Είναι η πρώτη φορά που χρησιμοποιώ ορό ματιών για τα μάτια και ειλικρινά λέω γιατί δε το έκανα τόσο καιρό. Έχω χρησιμοποιήσει πολλές συμβατικές κρέμες ματιών, οι οποίες μου έκατσαν ωραία, μου ενυδάτωναν την περιοχή αλλά ok ως εκεί, δεν έβλεπα τι κάτι παραπάνω ή διαφορετικό.
Τώρα βέβαια για να πω και την αλήθεια δεν υποφέρω ΕΥΤΥΧΩΣ ούτε από μαύρους κύκλους, ούτε από σακούλες και πρηξίματα. Το μόνο που έχω είναι κάποιες λεπτές γραμμές από φυσικού....



Επομένως θα μου πεις ότι κρέμα και να βάλεις μια χαρά θα σου είναι. Ναι, όμως στη Fresco βρήκα το κάτι παραπάνω. Γιατί είναι πολύ δροσερή, είναι σε gel κάτι που εκ των πραγμάτων την κάνει πιο ελαφριά, είναι εύκολα απορροφήσιμη και με την καθημερινή χρήση πρωί - βράδυ, μου έχει εξομαλύνει λιγάκι την περιοχή, ώστε να φαίνεται πιο φωτεινή και καθαρή.



Είναι ιδανική για εσένα που ταλαιπωρείσαι από μαύρους κύκλους και πρηξίματα γιατί θα σου δώσει αυτό το κάτι παραπάνω που χρειάζεσαι. Συν πως τη θεωρώ οικονομική για τη δουλειά που κάνει και την ποσότητα 20ml.

Βρες τη εδώ: https://goo.gl/Xe71Az

PERFETTO - Ορός νυκτός για πρόσωπο 

Θέλεις λάμψη, θρέψη και ενυδάτωση; Εδώ σε έχω! Ένας ορός πλούσιος σε φυτικά έλαια με αντιγηραντική δράση, όπως τα έλαια από rasberry και cranberry, βιταμίνες και αιθέρια έλαια με αντιοξειδωτικές ιδιότητες. Κι αν δε σου λένε κάτι αυτά θα σου πω εγώ που τον δοκίμασα....

Πρόκειται ουσιαστικά για ένα πολύ μα πάρα πολύ πλούσιο έλαιο. Δεν υπάρχει περίπτωση να έχεις την πιο αφυδατωμένη επιδερμίδα και να μην την ενυδατώσεις με αυτόν τον ορό! Μιλάμε για πολύ θρέψη. 4-5 σταγόνες αρκούν να καλύψουν πρόσωπο και λαιμό. Αν η επιδερμίδα σου έχει μεγάλες ανάγκες από θρέψη, μπορείς να το φοράς κάθε βράδυ.



Προσωπικά προτιμά να το φοράω κάθε φορά που νιώθω πως η επιδερμίδα μου έχει μεγαλύτερη ανάγκη από θρέψη. Τα βράδια που επιλέγω να το εφαρμόσω δε φοράω την ενυδατική μου. Αν όμως εσύ θέλεις μπορείς να φορέσεις και τα δύο. Δε το προτιμώ γιατί δε χρειάζομαι τόσο μεγάλη ενυδάτωση κι ο συνδυασμός των δυο θα βαρύνει πολύ την επιδερμίδα μου. Αν δεν είσαι μαθημένη σε έλαια πιθανόν οι πρώτες εφαρμογές να σου φανούν λίγο περίεργες όσον αφορά στην αίσθηση του λαδιού στην επιδερμίδα, γιατί δεν είναι ένα προϊόν που απορροφάτε εύκολα.

Το αποτέλεσμα όμως της επόμενης μέρες θα σε ανταμείψει! Το δέρμα εμφανώς πιο ενυδατωμένο με την πρώτη κιόλας χρήση, πιο λαμπερό και φωτεινό! Αν παραλείψω για 2-3 μέρες να εφαρμόσω την κρέμα μου ή να το περιποιηθώ όπως πρέπει, τότε εφαρμόζω το βράδυ τον ορό και την επόμενη μέρα το δέρμα μου έχει επανέλθει.



Δε θα το σύστηνα σε λιπαρές επιδερμίδες γιατί το θεωρώ βαρύ και προσωπικά θα σταματήσω τη χρήση του μόλις ανέβει για τα καλά η θερμοκρασία προς τον Ιούνιο γιατί τότε θέλω πολύ ελαφριά προϊόντα να φοράω με τη ζέστη. Είναι κάτι καθαρά προσωπικό ενώ κάποιες άλλες μπορεί να το έχετε ανάγκη όλο το χρόνο.
Θα το βρεις στην ποσότητα των 15 ή 30ml αναλόγως με τις ανάγκες σου εδώ: https://goo.gl/ZMufvX

IMPRESA - Citrus Bouquet - Βάλσαμο σώματος

Περιέχει αιθέρια έλαια από νερολί, περγαμόντο, γκρέιπφρουτ και μανταρίνι. Ενισχυμένο με 
φυτικά βούτυρα μάνγκο και καριτέ για να διεισδύει σε βάθος ενισχύοντας την φυσική υγρασία του δέρματος.



Η τόσο βουτυρένια του υφή μετατρέπεται σε απαλό λάδι όταν έρθει σε επαφή με το δέρμα εξαιτίας της θερμοκρασίας που αναπτύσσεται με την τριβή. Ιδανικό για καθημερινή χρήση, θα γίνει ο απόλυτος σύμμαχό σου για όλα τα δύσκολα σημεία του σώματος που χρειάζονται έξτρα ενυδάτωση. Το αγαπώ για να ενυδατώσω τους αγκώνες μου, όποτε το χρειάζονται ή τα γόνατα. Επίσης είναι φανταστικό προϊόν για τις φτέρνες, ειδικά για πολύ σκληρές και σκασμένες φτέρνες. Οι πελάτισσες μου το έχουν λατρέψει κατά τη διαδικασία του pedicure.



Αν έχεις ξηρό δέρμα, μπορείς μετά το μπάνιο να το απλώσεις απλόχερα σε όλο σου το σώμα. Επίσης εξαιτίας των εσπεριδοειδών που περιέχει προλαμβάνει τις ραγάδες το σώμα ενώ παράλληλα απαλύνει υπάρχουσες διχρωμίες.  

Σε βάζο των 100ml και σε μια τιμή που θα εκπλαγείς σίγουρα αυτό το προϊόν θα γίνει αναπόσπαστο μέρος στη ρουτίνα του μπάνιου σου!


Δες το εδώ: https://goo.gl/MmFpA1


Μπορείς κι εσύ να δοκιμάσεις τα αγαπημένα μου προϊόντα περιποίησης είτε παραγγέλνοντας απευθείας από το eshop της Cura Naturale εδώ: https://curanaturale.gr/

είτε τσεκάροντας την παρακάτω λίστα (https://goo.gl/4ZbNlt ) για να βρεις το πιο κοντινό φαρμακείο της περιοχής σου και να τα αναζητήσεις. 

Ελπίζω να σας άρεσε το σημερινό μου post, περιμένω τα σχόλια σας, αν έχετε δοκιμάσει κάποιο προϊόν της εταιρίας, αν σας άρεσε το άρθρο μου πατήστε Like και κάντε εγγραφή στο blog μου! Μέχρι το επόμενο έκπληξη post σας φιλώ!


You Might Also Like

0 σχόλια

Popular Posts

ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ