Ads

ακτινίδιο κεράσι

Κρέμες Σώματος που θα λατρέψεις!

2:00 μ.μ.toniamakeupdiaries

Το καλοκαίρι περισσότερο από οτιδήποτε αναζητούμε κρέμες σώματος, που θα ενυδατώσουν την επιδερμίδα μας αλλά ταυτόχρονα θα την αρωματίσουν με καλοκαιρινά διακριτικά αρώματα. Οι επιλογές είναι πάρα πολλές και με μία βόλτα σε ένα καταστήματα καλλυντικών ή στο διαδίκτυο σίγουρα θα βρεις μία κρέμα σώματος, που να ταιριάζει στη δική σου επιδερμίδα αλλά και στα δικά σου γούστα.

Φέτος περισσότερο από ποτέ, λόγο των παρατεταμένων διακοπών μου, έχω χρησιμοποιήσει πολλές κρέμες σώματος. Δε σου κρύβω πως ανάμεσα στις τόσες που δοκίμασα, ξεχώρισα κάποια body butters, με πραγματικά υπέροχα, δροσερά, φρουτένια, καλοκαιρινά αρώματα. 


Τα ξεχώρισα ανάμεσα στις πολλές επιλογές, που βρήκα στο eshop του A beauty και ένα από αυτά που με κέρδισαν ήταν οι πολύχρωμες, παιχνιδιάρικες συσκευασίες τους! Διάλεξα να δοκιμάσω το κεράσι, το μάνγκο αλλά και το ιδιαίτερο ακτινίδιο ενώ με δυσκολία αντιστάθηκα στην αγαπημένη μου φράουλα, το καρπούζι και τα φρούτα του πάθους.







Η τρέλα μου το "Mάνγκο"

Ένα από τα τρία body butter, που ξεχώρισα περισσότερο! Είναι περισσότερο ρευστό σε σχέση με τα υπόλοιπα δύο, έχει ένα ροδακινί χρώμα και ένα υπέροχα, διακριτικό άρωμα μάνγκο, που σε προϊδεάζει να το φας!


Λατρεύω όσο τίποτα τις κρέμες αυτές, που μου θυμίζουν τόσο έντονα τις φρουτένιες κρέμες, που τρώγαμε μικροί! Το τόσο φυσικό του άρωμα είναι ανεπανάληπτο!
Αφήνει την επιδερμίδα μου ενυδατωμένη και αρωματισμένη με ένα τόσο εξωτικό άρωμα, που δε θέλω τίποτα περισσότερο για το σώμα μου!

Το επαναστατικό "Ακτινίδιο"

Δεν είχα δοκιμάσει ποτέ ξανά σε κανένα προϊόν το άρωμα του ακτινίδιου. Οπότε ήταν μία μεγάλη πρόκληση όταν το συνάντησα ειδικά αν σκεφτεί κανείς πως δεν είναι και από τα αγαπημένα μου καλοκαιρινά φρούτα, που έχω στη διατροφή μου.


Πλούσιο σε υφή και λευκό άρωμα αυτό το body butter, με κέρδισε με την πρώτη εφαρμογή. Διακριτικό άρωμα ακτινιδίου με νότες από πεπόνι, δροσερό άρωμα, που διαρκεί και αφήνει απαλά αρωματισμένη την επιδερμίδα σου! Ιδανικό για πρωινές και απογευματινές ώρες μετά το μπάνιο σου στη θάλασσα!

Το εντυπωσιακό "Κεράσι"

Ένα άρωμα από αυτά που υπήρχε στη βαλίτσα των διακοπών μου χωρίς δεύτερη σκέψη! Για την πλούσια πηχτή υφή του, το υπέροχο άρωμα κερασιού, που είναι τόσο γλυκό όσο αρκεί για μία βραδινή έξοδο.


Αν έχεις διαβάσει το άρθρο που την είχα παρουσιάσει (Το Καλοκαιρινό Νεσεσέρ & τα Μυστικά του) θα ξέρεις ήδη πως ένα λόγος που το ξεχώρισα σε σχέση με τα προηγούμενα είναι οι διακριτικές δόσεις ασημένιου glitter, που περιέχει, ιδανικές να αναδείξουν τη μαυρισμένη σου επιδερμίδα στις νυχτερινές σου εξόδους, χωρίς υπερβολές και έντονη λάμψη.



Μπορείς κι εσύ να επισκεφτείς και να διαλέξεις τα δικά σου αγαπημένα φρουτένια αρώματα του A beauty από τη σειρά σώματος Fruttini, που θα σε ακολουθήσουν στις δικές σου καλοκαιρινές διακοπές και όχι μόνο! -- https://goo.gl/pcjcVk --



Ποιο είναι το δικό σου αγαπημένο καλοκαιρινό άρωμα; Stay tuned γιατί σύντομα θα τα πούμε με ένα νέο τελείως διαφορετικό άρθρο!

Βρείτε με και εδώ:









You Might Also Like

0 σχόλια

Popular Posts

ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ