Ads

accessories bohemian

#Ebay Haul: Boho Jewels

5:11 μ.μ.toniamakeupdiaries

Πόσες και πόσες φορές δεν έχεις θαυμάσει τα boho κοσμήματα και αξεσουάρ, σε περιοδικά μόδας, στις βιτρίνες των καταστημάτων αλλά και σε online καταστήματα. Πόσες φορές δε θέλησες να ανανεώσεις και τα δικά σου κομμάτια, αλλά κάποια σου φαινόταν ακριβά, υπήρχαν άλλες προτεραιότητες ή απλά έλεγες λίγο αργότερα.

Το boho style είναι ένα από τα πιο αγαπημένα μου ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες και φροντίζω πάντα να το τονίζω με τα απαραίτητα κοσμήματα. Φέτος λοιπόν επειδή ήθελα να πάρω αρκετά κομμάτια για να εμπλουτίσω τη συλλογή μου, στράφηκα στο Εbay, όπου βρήκα πολλά και πολύ πολύ οικονομικά κομμάτια.

Σήμερα αποφάσισα, λοιπόν να σας κάνω ένα αφιέρωμα στα κομμάτια αυτά που αγόρασα και που φυσικά θα σας έχω όλα τα link, για να τα βρείτε κι εσείς!

"My boho jewels collection"


- Boho Rings -


1. Σετ 4 δαχτυλίδια Vintage Elephant


Ένα σετ αποτελούμενο από 4 δαχτυλίδια σε διαφορετικά μεγέθη, για να το φοράτε σε όλα τα δάχτυλα. Είναι από τα σετ που ευχαριστήθηκα περισσότερο, γιατί ήταν αρκετά φαρδιά, με αποτέλεσμα να χωράνε στα περισσότερα δάχτυλά μου και να μπορώ να κάνω πολλούς συνδυασμούς.
Μου κόστισαν μόλις 0,67€ και τα βρίσκεις εδώ: https://goo.gl/9DLgiV



2. Σετ από 9 δαχτυλίδια


Το συγκεκριμένο σετ αποτελούμενο από 9 δαχτυλίδια διαφορετικού μεγέθους, όσο το λάτρεψα, τόσο δε το ευχαριστήθηκα. Και ο λόγος είναι γιατί γενικώς έχω χοντρούς κόμπους στα δάχτυλα, με αποτέλεσμα αυτά να είναι στενά και τα πιο πολλά να μη με χωράνε. Ευτυχώς το αγαπημένο μου, που είναι το πιο μεγάλο σε μέγεθος με χωράει!



Γενικώς, όμως αν διαθέτεις λεπτά και μακρυά δάχτυλα, αυτό είναι ένα σετ που σίγουρα θα λατρέψεις και θα σε βολέψει πολύ, αφού έχει πολλά κομμάτια, μικρά και μεγάλα σε μέγεθος και μπορείς να τα φορέσεις μεμονωμένα αλλά και όλα μαζί. Συν του ότι το σετ περιλαμβάνει και 4 δαχτυλίδια με γαλάζιες πέτρες, που ταιριάζουν απόλυτα με το καλοκαίρι.


Το συγκεκριμένο σετ μου κόστισε 1,20€ και το βρίσκεις εδώ: https://goo.gl/5HkG2e

3. Σετ 4 δαχτυλιδιών Totem


Αυτό το σετ το ερωτεύτηκα από τη φωτογραφία ακόμη, μιας και τα μεγάλα και χοντρά δαχτυλίδια γενικώς είναι η αδυναμία μου. Δυστυχώς τα συγκεκριμένα δε τα φόρεσα καθόλου γιατί μου ήταν πολύ στενά, με αποτέλεσμα να φτάνουν μόνο ως τη μέση των δαχτύλων μου.


Ωστόσο όμως είναι πολύ όμορφα από κοντά και πολύ εντυπωσιακά, ειδικά αν φορεθούν από δύο σε κάθε χέρι.




Μου κόστισαν 1,75€ και το link είναι εδώ: https://goo.gl/iETJvm

4. Μαύρο Δαχτυλίδι



Ένα δαχτυλίδι πολύ εντυπωσιακό για να φορεθεί και μόνο του. Είναι αρκετά μεγάλο σε μέγεθος, ντυμένο με μαύρες πέτρες, που κάνουν τη διαφορά και έχει έθνικ επιρροές. Μπορεί άνετα να φορεθεί για ολοκληρώσει ένα boho style αλλά και ένα βραδινό look. Αναλόγως το outfit που θα επιλέξεις θα δώσει και την ανάλογη αύρα.


Κοστίζει 0,78€ και πραγματικά το έχω καταευχαριστηθεί! Link εδώ: https://goo.gl/tdWoMz


5. Δαχτυλίδι Totem


Δυστυχώς ένα ακόμη δαχτυλίδι, που δε φόρεσα ποτέ λόγο μικρού μεγέθους. Ένα εξίσου εντυπωσιακό κόσμημα, το οποίο έχει tribal σχέδια και τρία μικρά στρας να το διακοσμούν στο κέντρο του.



Βρες το εδώ: https://goo.gl/qTcnLC στα 0,67€ 

- Boho Bracelets - 


Ένα άλλο στοιχείο που μπορεί να ολοκληρώσει και θεωρείται απαραίτητο σε ένα boho look είναι τα πολλά μεταλλικά βραχιόλια με ethnic ή gypsy επιρροές. Μη διστάσεις να φορέσεις πολλά μαζί και στα δύο χέρια για ένα πιο εντυπωσιακό αποτέλεσμα.


1. Βραχιόλι Moon


Ένα βραχιόλι που πραγματικά έχω ευχαριστηθεί πολύ. Στολισμένο στη μία πλευρά με μία τυρκουάζ πέτρα, άκρως καλοκαιρινό και ένα μεταλλικό φεγγάρι στην άλλη πλευρά. Ευκολοφόρετο και σίγουρα ταιριάζει σε όλα τα χέρια, αφού είναι ανοιγοκλεινόμενο.

 

Μπορείς να το βρεις εδώ: https://goo.gl/kn3C3c στο εξωφρενικό ποσό των 0,69€

2. Βραχιόλι Arrow


Αγαπημένο του φετινού καλοκαιριού, αφού το φόρεσα πολύ και μόνο του αλλά και σε συνδυασμό με άλλα κοσμήματα. Με εντυπωσιακό σχέδιο βέλους στη μία άκρη με γαλαζοπράσινη πέτρα και τελείωμα φτερού στην άλλη άκρη. Φοριέται ψηλά στο μπράτσο και δείχνει εκπληκτικό. 


Μου κόστισε μόλις 0,84€ και εδώ μπορείς να το δεις: https://goo.gl/CtXh3S

3. Βραχιόλι Φίδι


Ένα πολύ λεπτό βραχιόλι καδένα με τη μορφή φιδιού, όπου στα δύο ανοιγοκλεινόμενα άκρα του υπάρχουν τα κεφάλια του φιδιού. Εξαιρετικά ευκολοφόρετο και το γεγονός πως είναι λεπτοκαμωμένο βοηθάει στο να φορεθεί με πολλά ακόμη αξεσουάρ μαζί.


Η τιμή του είναι στα 0,90€ και θα το βρεις εδώ: https://goo.gl/uPXGys


Αυτά ήταν τα κοσμήματα που αγόρασα φέτος το καλοκαίρι από το Ebay για να ενισχύσω το Boho style μου. Εσύ έχεις παραγγείλει κάτι από Ebay που να έμεινες ικανοποιημένη; Περιμένω τα σχόλια σας, ως την επόμενη φορά καλό υπόλοιπο καλοκαιριού!



You Might Also Like

2 σχόλια

Popular Posts

ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ