Ads

Άκης Πετρετζίκης βιβλίο

#BookStories | Αυτό πρέπει να το δοκιμάσεις!

1:06 μ.μ.toniamakeupdiaries

Γενικότερα είμαι άνθρωπος, που αγαπώ το φαγητό και μου αρέσει να βρίσκομαι στο βασίλειό μου, στην κουζίνα του σπιτιού μου και να δημιουργώ νόστιμες συνταγές και ενίοτε πρωτότυπες για αγαπημένα μου πρόσωπα.

Μου αρέσει το καλό και νόστιμο φαγητό, όμως θέλω να είναι σχετικά εύκολο και γρήγορο. Δε μπορώ με τίποτα τις πολύπλοκες συνταγές ή αυτές που πρέπει να κατεβάσεις τα μισά σου κουζινικά, που υπάρχουν στα ντουλάπια σου και να έχεις να πλύνεις μετά κι ένα χαμό.

Οι μάγειρες, που έχουμε στην χώρα μας είναι πολύ και οι περισσότεροι κάνουν πολύ ωραίες συνταγές αλλά πολύπλοκες για την καθημερινότητα μίας νοικοκυράς. Για αυτό και έχω ξεχωρίσει ανάμεσα σε άλλους και τον Άκη Πετρετζίκη. Και αυτό, γιατί αποτελεί ένα παιδί της γενιάς μου, νέο, με πολύ πάθος για αυτό που κάνει και γιατί έχει αναγάγει τη μαγειρική του σε τέχνη, μία τέχνη που την κάνει να φαίνεται τόσο εύκολη και ικανή να την καταφέρει η κάθε νοικοκυρά. 



Δε θα μπορούσα λοιπόν, να μην έχω μία θέση και για το βιβλίο του στη βιβλιοθήκη μου. Ένα βιβλίο, που ξεχώρισα από την πρώτη στιγμή. Για το πόσο όμορφα είναι δομημένο, για τις πολύ όμορφες συνταγές, τις εξαιρετικές φωτογραφίες που το συνθέτουν αλλά και τις κατηγορίες στις οποίες είναι χωρισμένο το βιβλίο.



Στο βιβλίο του θα βρεις κλασσικές αγαπημένες συνταγές, συνταγές αφιερωμένες στα παιδιά αλλά και στους μεγάλους, καθώς και κάποια βασικά tips, που θα κάνουν ακόμη ευκολότερη τη μαγειρική σου. 
Γιατί πραγματικά πιστεύω πως αυτό το παιδί έχει την ικανότητα μία κλασσική συνταγή να την κάνει να φαντάζει στα μάτια σου gourmet και μια δύσκολη τόσο εύκολη και προσιτή σαν να έχεις τελειώσει σχολή σεφ!



Είναι ένα βιβλίο, που θεωρώ πως κάθε γυναίκα που αγαπά τη μαγειρική θα πρέπει να το έχει στη βιβλιοθήκη της (κι αν δε την αγαπά με αυτό το βιβλίο σίγουρα θα την αγαπήσει!). Αποτελεί εξαιρετικό δώρο για τη μαμά, την αδελφή ή τη φίλη σου που παντρεύεται ή απλά ανοίγει το δικό της σπίτι.

Μπορείς να το βρεις από τις Εκδόσεις Ψυχογιός και να το βάλεις στη wishlist των Χριστουγέννων ακόμη και ως δώρο για εσένα την ίδια. Γιατί αυτό το βιβλίο πρέπει να το δοκιμάσεις!

Μπορείς να παραγγείλεις το βιβλίο και online εδώ: https://goo.gl/Sm5Rwz 









You Might Also Like

0 σχόλια

Popular Posts

ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ